No SSO cookie

Naponta 3x3 az egészségért, avagy a napi betevő gyümölcs-zöldség

Utolsó változtatás: 2010-03-02 | Első közzététel: 2008-10-09
(0/ 0)
Cikk nyomtatása » Cikk küldése »
Naponta 3x3 az egészségért, avagy a napi betevő gyümölcs-zöldség
Lehet egyáltalán ösztönözni a friss zöldségek és gyümölcsök fogyasztását? A FruitVeb, az AMC és a Spar megpróbálja.

Október elejétől az utcán, a sajtóban és számos boltban igyekeznek felhívni a figyelmet a rendszeres zöldség-gyümölcs fogyasztás jótékony hatásaira.

Naponta 3x3 az egészségért, avagy a napi betevő gyümölcs-zöldség
Egyen naponta 3x3-féle zöldséget és gyümölcsöt az egészségért

A SPAR, az AMC (Agrármarketing Centrum) és a FruitVeb 2008 őszén közös programot indít, amely a fogyasztói tudatosság növelésével és az ismeretek bővítésével próbálja rábeszélni a vásárlókat a friss gyümölcs- és zöldségfogyasztásra.

A boltokban hirdetések, információs füzetek és brosúrák igyekeznek kielégíteni a vásárlók információéhségét, miközben a szervezők gyümölcs-zöldségkóstoltatásokkal próbálják bizonyítani, hogy nemcsak egészségesek, de finomak is ezek a termékek. A kampány arcával, Novák Henivel és a kezében levő gyümölcsöskosárral októbertől összefuthatunk az utcán, a metrón és a TV-ben is. De miért is együnk több zöldséget és gyümölcsöt?

Naponta 3x3 az egészségért, avagy a napi betevő gyümölcs-zöldség

Túlságosan kevés friss zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk

A 80-as évekhez képest évente 20 kilóval kevesebb zöldséget és gyümölcsöt majszolunk el, és ezzel a naponta 400 grammos - az egészségmegőrzés szempontjából ajánlott - minimális érték [vote:952556572]alá esett fogyasztásunk.

A Naponta 3x3 program célja, hogy a fogyasztást a napi 400 grammról 600 grammra emelje, ami nem csak életminőségünk javulását célozza meg, hanem a jelenleg ingó lábakon álló zöldség-gyümölcs ágazat fejlődését is. A célok eléréséhez elengedhetetlen a kampány "Itthonról-otthonra" üzenetének hangsúlyozása, amely arra buzdítja a fogyasztót, hogy a hazai kertészeti termékeket keresse és vásárolja.

Ott jártunk azon a sajtótájékoztatón, ahol mindezt maguk a szervezők mesélték el. Videót is hoztunk azoknak, akik lemaradtak róla:

(A videó lejátszásához gyors internetkapcsolat és friss flash-lejátszó szükséges. Kapcsold be a hangszórókat, vidd a kurzort a fenti képernyő fölé és kattints a megjelenő lejátszás-gombra. Dőlj hátra - mozi van!)

Kapcsolódó honlapok:

A videót a LIONS Média készítette.


Szólj Te is hozzá!