-
FUVARSZERVEZŐ DISZPÉCSER (MÉLYÉPÍTŐ CÉG, FÖLDMUNKA, ÚTÉPÍTÉS)
-
Kertigép Értékesítő
-
Bolti eladó
-
VILLAMOSIPARI TECHNIKUS - IPARI VILLANYSZERELŐ – VEZÉRLÉS TECHNIKUS
-
Nemzetközi kamionsofőr
-
Nemzetközi gépjárműezető állás
-
sofőr
-
Gépkezelő (pékség)
2024. 04. 19
-
Junior Manual QA Engineer @ NIX Tech Kft.
2024. 04. 19
-
Éttermi Munkatárs
2024. 04. 19
-
Raktáros munkatárs
2024. 04. 19
-
Targoncavezető
2024. 04. 19
-
Gépkezelő munkatárs
2024. 04. 19
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Mintegy három éve kezdődött el az a folyamat, amelynek célja, hogy megváltoztassa az egyik legfontosabb hungarikumhoz, a pálinkához való általános fogyasztói hozzáállást. A projektgazda AMC elsődleges célja természetesen nem az, hogy több szeszesitalt vásároljanak a fogyasztók, hanem hogy tudatos fogyasztásra ösztönözze a hazai pálinkaélvezőket, így arra bíztat, hogy a silány helyett mindig a jobb minőséget válasszák. Célja továbbá, hogy a vásárlók előnyben részesítsék a pálinkát a külföldi szeszesitalokkal szemben.
A magyar pálinka versenyképességének megteremtése két évvel ezelőtt a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (FVM), az Agrármarketing Centrum (AMC) és a szakmai szervezetek összefogásával indult. A szervezetek közös stratégiát készítettek, amelyben a hazai gyümölcs- és törkölypálinka presztízsének emelését, a pálinka imázsának javítását, valamint nemzeti italként való pozicionálását tűzték ki legfontosabb célként a közösségi marketing eszközeivel.
A folyamat első lépéseként felmérték a hazai piacot annak érdekében, hogy a pálinkához kapcsolódó üzenetek a valós igények ismeretén alapuljanak, és alkalmasak legyenek a célcsoport hatékony megszólítására. A 2008-as kampány célja minderre alapozva a pálinka imázsának átalakítása volt, vagyis az italhoz köthető negatív megítélések leválasztása a termékről.
Az idei évben a pálinka fogyasztásának új alapokra helyezése, az ital divatossá, „trendivé" tétele fogalmazódott meg legfontosabb célként.
Az AMC kampánya - ennek megfelelően - igyekszik megmutatni a termék misztikumát, a kulturált fogyasztásra ösztönző mögöttes értékrendszert. A köztéri eszközökkel és online felületekkel operáló kampány üzenete, kreatív formavilága, valamint a vásárlást ösztönző PR-eszközök közös, szinergikus hatása mind a „titok", a „rejtett érték" üzenetét hivatottak eljuttatni a fogyasztóhoz.
A kampány egyik eszközeként a www.palinkaoldal.hu oldalon hamarosan elérhető Pálinkajellemek alkalmazás segítségével mindenki megtalálhatja a személyiségéhez leginkább passzoló pálinkafajtát, ezzel is sugallva, hogy amiképpen az embereknek, a pálinkáknak is önálló személyiségük van. A decemberben megrendezendő Pálinkaakadémia és mixerverseny pedig az ital széles körű felhasználhatóságának üzenetét hordozza, összekapcsolva a koktélok csillogó világát a pálinka nemes, meghatározó vonásaival. E rendezvényen az ország leghíresebb mixerei mutatják be egy-egy eredetvédett pálinka köré álmodott koktélkülönlegességeiket.