-
szövő és varró szakmunkást keresünk
-
Regisztrált mérlegképes könyvelő
-
VILLAMOSIPARI TECHNIKUS - IPARI VILLANYSZERELŐ – VEZÉRLÉS TECHNIKUS
-
Szobafestő-mázoló, gipszkartonos
-
Mérlegképes Könyvelőt Keresünk Azonnali Kezdéssel Heti 4 Napban
-
szerviztechnikus
-
sofőr
-
Robothegesztő gépkezelő
2024. 03. 12
-
Hulladékgazdálkodási feladatokat ellátó ügyintéző
2024. 03. 19
-
Php Fejlesztő
2024. 03. 19
-
Nehézgép kezelő
2024. 03. 19
-
Fűrészgép kezelő
2024. 03. 19
-
Villanyszerelő / Műszerész
2024. 03. 19
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Az 1000 fő megkérdezésével elvégzett felmérés szerint a kényelmi szempontok által befolyásolt főzési szokások kedveznek a fagyasztott termékek piacának, a megkérdezettek kétharmada rendszeresen vásárolja ezeket a termékeket.
A szakemberek hozzáteszik, ugyanakkor a nyári zöldségkínálat még most is jelentősen befolyásolja a vásárlást: a vevők 37 százaléka csak a téli időszakban tartozik a fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt rendszeresen vásárlók közé. Húsz százalék azok aránya, akik maguk fagyasztják le a kertjükből vagy a piacról származó alapanyagot.
A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadók egy részének fenntartásai vannak a fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel szemben. A vevők 19 százaléka szerint a fagyasztás rontja a minőséget, 11 százalék pedig úgy véli, a termékek tartósítószert tartalmaznak, 6 százalék a növényvédő szer maradványok miatt aggódik, 17 százalék pedig mesterségesnek érzi a termékek ízét.
A magyar fogyasztók leginkább a zöldborsót, a kukoricát és a spenótot kedvelik a fagyasztott zöldségek és gyümölcsök közül. A felmérés szerint a vásárlók a magyar alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben. A reklámmal támogatott külföldi márkákat ugyanakkor jobban ismerik és kedvelik, mint a magyart.
(MTI)