No SSO cookie

Méregtelenítési kisokos: ezeket vidd be a szervezetedbe!

Utolsó változtatás: 2016-06-02 | Első közzététel: 2012-04-18
(0/ 0)
Cikk nyomtatása » Cikk küldése »
Méregtelenítési kisokos: ezeket vidd be a szervezetedbe!
A tisztító kúránk alkalmával egészséges ételekkel és méregmentes gondolatokkal tápláljuk szervezetünket.

Evési szokásaink megváltoztatása és lelki megújulásunk egyaránt része a méregtelenítő folyamatnak. Van néhány fontos alapanyag, amely szinte nélkülözhetetlen kelléke az egészségmegőrző kúrának. Lássunk néhányat a kihagyhatatlan alapanyagokból:

 

Gyümölcsözön


A friss gyümölcsök folyadék tartalma igen nagy, így azok segítenek szervezetünk átmosásában. Könnyen emészthetőek és magas antioxidáns, tápanyagtartalom, rostanyag és rengeteg fontos vitamin mellett még finomak is.

 

brokkoli
Brokkoli

 

Zöld növények


A brokkoli, az árpa, a búzafű, a kelkáposzta, a spenót vagy más leveles zöldek rendszeres fogyasztása egy nagy adag klorofill löketet ad szervezetünknek. A klorofill segíti szervezetünket a méregtelenítésben és más káros anyagokat (szmog, nehéz fémek, vegyszerek..) is könnyebben feldolgozhatunk vele.

 

Citrusok


A citromban és a narancsban található C-vitamin nem csak megfázásos időszakban kiváló. Szervezetünk tisztító bajnoka, a máj működésében is segédkezik.

 

Teák

A gyógynövényeket se felejtsük ki diétánkból. Teaként a legjobbak. Méregtelenítés alkalmával ajánlott a máriatövis és a zöld tea minél gyakoribb fogyasztása. A zöld teában található katechin enzim segíti a máj eredményesebb működését.

 

fokhagyma
Fokhagyma

 

Fokhagyma


A fokhagyma mind a májra, mind a belekre jótékony hatással van. Egyetlen negatív hatása ismert, a fogyasztása után fellépő kellemetlen lehelet.

 

Magvak


A magokban található hasznos olajok kedvezően hat emésztésünkre. A dió, a mogyoró, a mandula vagy éppen a szezámmag egészségmegőrzésünk alapjai.

Az élelmiszerek mellett természetesen fontos, hogy környezetünket is próbáljuk meg minél inkább megtisztítani a vegyi anyagoktól (tisztítószerek stb.) és az egyéb zavaró tényezőktől (stressz stb.) A lelki és testi diéta mellett a mozgásra vagy éppen a pihenés mikéntjére is ügyelnünk kell az eredményes méregtelenítés miatt.

 

Forrás: www.napidoktor.hu


Szólj Te is hozzá!