-
Elektronikai műszerzés
-
Takarítónő/Házvezetőnő
-
FUVARSZERVEZŐ DISZPÉCSER (MÉLYÉPÍTŐ CÉG, FÖLDMUNKA, ÚTÉPÍTÉS)
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
VILLAMOSIPARI TECHNIKUS - IPARI VILLANYSZERELŐ – VEZÉRLÉS TECHNIKUS
-
mérlegképes könyvelő
-
Tejelő szarvasmarha telep- telepi munkás
-
Porfestő
2024. 04. 22
-
Remote Golang Developer @ Antal
2024. 04. 25
-
Eladó 40 / 30 / 20 Óra (Váci Utca 1. Budapest)
2024. 04. 24
-
IT Delivery manager @ ProcessHunt Kft.
2024. 04. 25
-
PHP Developer @ Medicover Egészségközpont Zrt
2024. 04. 25
-
Principal Back-end Engineer @ Instructure Hungary Kft
2024. 04. 25
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A csapat egyetlen liter benzinnel el tudna jutni Norvégia legészakibb pontjától egészen Milánóig. Az örök ellenfél, a Microjoule-La Joliverie csupán 137 kilométerrel többet, 2833 km-t teljesített a Prototípus kategóriában.
„Sokan kérdezik tőlünk, vajon mi lesz a jövő üzemanyaga. Az én válaszom mindig az, hogy a mérnökeink, hiszen ők azok, akik majd megtalálják a választ. Ez a verseny nagyon jó lehetőség mindannyiunknak, hogy a jövő legjobb alternatív üzemanyagát keressük” – mondta Bagány Mihály, a Kecskeméti Főiskola felkészítő tanára.
A Pécsi Tudományegyetem és a kecskeméti Kandó Kálmán Szakközépiskola csapatai szintén remekeltek a Prototípus kategóriában, előbbi 86 km/kWh eredménnyel zárta a versenyt a középmezőnyben az utolsó napon, míg a középiskolások remek munkájának gyümölcse a 19. helyezést hozta meg a csapatnak, 175 km/kWh teljesítménnyel.
„Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a diákok saját erőből, rekordidő alatt tudtak egy olyan járművet építeni, ami nemcsak, hogy átment gond nélkül a technikai ellenőrzésen, hanem értékelhető eredményt ért el a csapat egy nagyon nehéz mezőnyben. Nagyon sok tapasztalatot szerzetünk, amit majd megpróbálunk minél jobban hasznosítani a jövő évi felkészülés során” – mondta Csorba János felkészítő tanár.
Az UrbanConcept kategóriában induló győri Széchenyi István Egyetem második lett a napelemes kategóriában 85 km/kWh-s teljesítménnyel.
„Az időjárás nagyon gyorsan változott a verseny alatt, sok szerencse is kellett ahhoz, hogy napsütésben menjünk a pályára. Végül az utolsó versenynapon sikerült is mérhető eredményt elérnünk, aminek nagyon örült a csapat, ráadásul 121,7%-os pozitív energiamérleggel zártuk a versenyt” – mondta Pup Dániel csapatmenedzser.
Az Óbudai Egyetem Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara idén sajnos nem tudott mérhető eredményt produkálni motorhiba miatt.