-
sofőr
-
takarító
-
Óvodapedagógus
-
Értékesítő
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Szállodai recepciós állás
-
TIG hegesztők
2024. 11. 21
-
Területvezető | Békéscsaba
2024. 11. 29
-
Autóbuszvezető
2024. 12. 02
-
Sales igazgató
2024. 12. 02
-
Eladó- / pénztáros
2024. 12. 02
-
Szakács
2024. 12. 02
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A legtöbben egyetértenek a környezetünkben abban, hogy vállalkozóként képtelenség mindent kézben tartani, tisztában lenni az aktuális marketingtrendekkel, folyamatosan naprakész tudás birtokában cselekedni.
A toldimarketing.hu az alapítójáról kapta a nevét, Miklós online marketing tanácsadó és kivitelező, e-kereskedelmi szakértő, aki ismeri a legújabb nyugati és amerikai trendeket is. Ő segíteni akar a vállalkozásoknak megtalálni a helyes utat, mégpedig úgy, hogy az minél kevesebb csalódással járjon.
Mit nyerhetünk az együttműködés által?
Miklós kis- és középvállalkozások, startupok “digitális hatékonyságát” is növelte már az elmúlt évek alatt. Ezt a jól kidolgozott, saját rendszerének köszönheti, melyet a toldimarketing tanfolyamain és a hozzá fordulóknak előszeretettel bemutat és tanít. Miklós 10 éve aktív szerepet vállal ebben a világban, így minden csínját-bínját kitanulta. A Google Ads és a Meta kezelése a kisujjában van, kiemelt figyelmet szentel a konverzióra. Ezek mérhető és látható eredményeket hoznak egy komplex marketing folyamatban.
Ügyfelei milliárdos nagyságú hirdetési büdzséit kezelte, és emellett javított a konverziós rátán.
Személyre szabott megoldásokat kínál, hiszen ügynökségi mentorálásban is tapasztalatot szerzett. Így nemcsak stratégiával és magas színvonalú marketingkampányok által segíti ügyfeleit, hanem a sajátosan kidolgozott, egyedi oktatási rendszerével is.
Hogyan született meg a toldimarketing?
A toldimarketing alapítójának, Miklósnak eleinte számos terület felkeltette az érdeklődését. Ilyen volt például a közgazdaság, a marketing és az IT terület. Ezek közül a mérnökinformatikusi pálya különösen vonzotta, de a sors mégis úgy hozta, hogy a másik szerelme felé vette az irányt, amely a marketing és a számok világa.
2013-ban indította el vállalkozását, azóta több száz hazai és külföldi cég kérte a segítségét. Kampányokban, stratégiai tervezésben, menedzselésben működött közre, és növekedési coach-ként is hatékonynak bizonyult.
Az egyéni ügyfelein kívül ügynökségi tapasztalat által és a szükséges tudással felvértezve olyan partnerekkel dolgozott együtt, mint az Optimonk. Ügynökségi munkája óta Angliától egészen Amerikáig vannak partnerei.
Bizalom és büszkeség
Miklós büszke a közösségi oldalán található rengeteg pozitív értékelésre és az ügyfelek által megszavazott bizalomra, ami a sok közös sikernek és a kemény munkának köszönhető.
Többek között ezek az élmények inspirálták arra, hogy célul tűzze ki, hogy segít mindenkinek, akár kezdő vállalkozó, és az alapoktól kell indulni (lavírozni az online marketing tengerében), akár már magas szintű tudással rendelkezik valaki, és finomhangolás kellene a még jobb online megjelenéshez.
Miklós sok tanúsítvánnyal rendelkezik. A teljesség igénye nélkül néhányat megemlítünk:
Unas szakértő; Shoprenter szakértő; The Complete Conversion Rate Optimization course, Online Psychology and Persuasion for Conversion Optimization; Google-partner jelvények: Google Ads Apps Certification, Shopping ads Certification, Google Ads Video Certification, Google Ads Search Certification, Google Ads Display Certification.
A toldimarketing bátran állíthatja magáról, hogy egy jó célt szolgáló vállalkozás, professzionális szaktudással a háttérben.