Kérdés

Fűszerillatú kassziát nevelgetünk cserépben. Szépen hajt, növekszik, úgy tűnik, egészséges a növény, tele hajtásokkal, de az alsó ágain a levelek folyamatosan (és egyre feljebb) elsárgulnak. Kiültetéskor (április vége - május eleje) a cserépbe SUBSTRAL Osmocote tablettát dugtunk (EK műtrágya NPK 10-11-18+2 MgO). Mi lehet az oka? Válaszukat előre is köszönöm!

Válasz

A fűszerillatú kasszia levél sárgulása, levélhullása tápanyag- illetve talajproblémákra vezethető vissza. Mindenesetre egy talajcsere megoldhatja a fenti problémát. A tüneteket nyomelemhiány is okozhatta, amire legfeljebb lombtrágyázás adhat megoldást (talaj só tartalmát nem növeli tovább). Üdvözlettel: Növényorvos

Vissza a kategória többi kérdéséhez »
Még több kérdés és válasz »

Édenkertész válaszol

A mellékelt fotókon lévő fűnek mi lehet a baja? Egy egyszerű gyepszellőztetés megoldás lehet?

A képekről itélve ritka és legyengült állományt látok, amit kezelésekkel fel lehet javítani.

Részletek »

Fotójáték

Legfrissebb fotó:

Találkozás

Kvízjáték

Aktuális játékunk:

Jelenleg nincs még új játékunk!

Eseménynaptár

Szaknévsori ajánló profi kiváló ügyfeleink közül Regisztráljon Ön is

1172 Budapest, Szikra u. 1.
6300 Kalocsa, Malom u. 27.
1021 Budapest, Budakeszi út 95.
7763 Egerág, Kertész dűlő 595.