Automatikus termékintegráció - a modern webáruház titkai

CÍMKÉK webshop webáruház

Amikor webshopot szeretnél, vannak olyan tényezők, amelyeken nem érdemes spórolnod. Ilyen például a megfelelő motorra épített webáruház és annak programozása, valamint azok a kiegészítők, amelyek segítségével ki is tudod aknázni a webshopban rejlő lehetőségeket.

Mi is valójában a webáruház?

Részben az a bizonyos kis kockás füzet, amely alapján a boltos kiigazodik a termékei között, vezeti a bent lévő és az eladott termékeket is, amelyek aztán olyan információkat nyújtanak számára, amelyekkel tervezni s fejlődni is tud. Másrészt a webáruház maga a virtuális bolt, ahova a látogatók betérnek és lehetőség szerint minél több és jobb, számukra értékes terméket vagy szolgáltatást vásárolnak, miközben még jól is érzik magukat.

Na de mi a valódi lényege azontúl, hogy nem a való világban, hanem virtuálisan létező térről beszélünk? Hát az, hogy számtalan olyan automatizációra képes, amely rengeteg - és webshoptulajdonosként már felesleges - munkától képes megkímélni téged. Egy valóban jól működő webáruház a benne működő fájlok zsenialitásának köszönhetően akár nonstop, munkaszüneti napokon is, gyakorlatilag nélküled is képes - ráadásul emberi hibát sem vétve - dolgozni.

Maga a webáruház a megfelelően időzített feladatok segítségével, valamint különböző algoritmusok alapján képes akár kifejezetten nagy forgalmat is lebonyolítani, képes áruházzá avanzsálni, anélkül, hogy ehhez nagyszámú személyzetre lenne szükséged! Akár te magad is lehetsz az egyetlen munkavállalója a vállalkozásodnak, ha megfelelően felépített és jól átgondolt webshop van a birtokodban.

Az automatikus termékintegráció előnyei

Opencart webshopodba a termékek és az aktuálisan elérhető készlet úgy is bekerülhet, hogy annak alapjául a beszállítóid adatai szolgáljanak. Az egész képes automatikusan működni. Például ha a te webáruházadban kint van egy adott termék egy adott színből, de a beszállítódnál ez már nem elérhető, akkor az előre megadott utasításokat követve a te webshopod hozhat döntést arról, hogy akkor azt te sem forgalmazod (mivel nem tudod beszerezni).

Ez megvalósulhat úgy, hogy törli az adott terméket vagy megjelenít egy előre meghatározott szöveget, hogy “Ideiglenesen nem elérhető” vagy “Nincs raktáron” vagy “Előrendelhető”, stb. A lényeg, hogy előre döntést hozhatsz arról, hogy ehhez hasonló helyzetekben mi történjen, és nem kell a beszállító vagy nagyker értesítésére várnod ahhoz, hogy tudd, mi elérhető s mi nem. Így mindig pontos terméklistád lesz az elérhető árukról.

webruhz.

Ugyanígy követheti a program a beszállító árainak változását, és akár a te előre megadott utasításaid alapján, de automatikusan reagálhat is rá. Például ha a nagyker árat emel, az áremelés nálad is azonnal jelentkezik. Így számos kellemetlen meglepetést elkerülhetsz. Amikor pedig árcsökkenés van, te is hirdethetsz azonnal akciót, így például növelheted eladásaidat úgy, hogy a profitból egy forintot sem veszítettél.

Az integráció marketingrendszerekkel is megvalósítható, így mindig az aktuális információk jelennek meg a hirdetéseidben is.

értékelés