Hogyan alakult a weboldalak látogatottsága 2020-ban?

Az internet az elmúlt évben számos olyan problémára megoldást kínált, amelyek a pandémiával összefüggésben felmerültek.

Minden korábbinál többen választották az online vásárlás kényelmét, de a hétköznapi ügyintézések színtere is gyakran áttevődött a világhálóra. Ennek megfelelően alakultak a weboldal látogatottság adatok is.

Vezetnek a honlap óriások

Bár a lista élén még mindig a jól ismert honlap óriásokat találhatjuk, így a Google, a Facebook, a YouTube és az Instagram is vezető helyet foglalnak el, de a legnagyobb hírportálokat is sokan választották informálódás céljából. E téren az Index még mindig előkelő helyet foglal el a népszerűségi listán. Az időjárás iránti érdeklődést a hivatalos online ügyintézések és a bankolás követi, de természetesen a felnőtt tartalmak sem hiányozhatnak a keresettek sorából.

Netes vásárlás és webáruházak

Az online reklámnak köszönhetően mind többen rátalálnak azokra a webshopokra, amelyek többféle termékcsoporttal állnak rendelkezésre. Az Emag nagy népszerűségnek örvend, de az apróhirdetési oldalakat is sokan választották speciális keresési igényeikkel, vagy éppen a kedvezőbb árak miatt.

Komplex tudás az online marketing szolgálatában

A weboldal látogatottság ugyanakkor nem csak azon múlik, hogy mennyire kedvelt egy weboldal. A tapasztalatok azt mutatják, hogy az online reklám, a keresőoptimalizálás, a tartalommarketingre fordított energiák egyaránt befolyásolják egy honlap eredményességét. Az online marketing komplex terület, mely mindenre kiterjedő szakértelmet követel meg. Nem véletlen, hogy egyre több webáruház, weboldal tulajdonos dönt úgy, hogy ezt a naprakész tudást szükségessé tevő feladatot profikra bízza.

weboldalak_latogatottsaga_-_online-reklam_-_edenkert.hu

Az előrejelzések szerint 2021 is az online vásárlás és ügyintézés éve lesz. Mindezt érdemes kihasználni, és kiemelt hangsúlyt helyezni az online marketingre. A növekvő weboldal látogatottság elérésének érdekében a minőségi tartalmak elhelyezése is rendkívül fontos. Az online reklámok terén az influencer marketing témája mellett sem mehetünk el, hiszen ez egyre nagyobb szeletet hasít magának a lehetőségek közül.

értékelés