-
Reptéri adminisztrátor és rakodó
-
Értékesítő
-
takarító
-
Épületgépészeti Munkalehetőség
-
Műszaki ügyintéző
-
Bolti Eladó
-
Gondozó
-
CNC maró / fúró programozó
2024. 09. 30
-
Raktáros
2024. 10. 04
-
Személygépjármű Munkafelvevő | Pécs
2024. 10. 03
-
Minőségbiztosítási mérnök (QA Engineer) - Dunaújváros - Rácalmás
2024. 10. 04
-
Karbantartó (fémipar) 2 műszak
2024. 10. 04
-
Key Account Manager (3020)
2024. 10. 04
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Vállalkozóként nagyon fontos, hogy folyamatosan jelen legyünk az online felületeken és aktívan kommunikáljunk magunkról. Többféle tartalomtípus létezik, mind közül az egyik legkedveltebb a blog. Ez lehet a weboldalunk része, de nyithatunk egy teljesen új oldalt vagy igénybe vehetjük valamelyik bloggyűjtő weblapot, ahol bármikor feltölthetjük a saját bejegyzéseinket. Bármilyen megoldást is választunk, kár lenne kihagyni egy ütős blog nyújtotta előnyöket.
Blogírásra fel!
A blog egy nagyon kötetlen tartalomtípus. Ez azt jelenti, hogy jóformán bármilyen témában megoszthatunk bejegyzéseket. A vállalkozói blogírásnak persze megvannak a maga keretei, hiszen ez esetben nemcsak kedvtelésből írunk. Konkrét célunk, hogy a célközönségünknek vonzóbbá tegyük a cégünket, márkánkat, illetve az általunk kínált termékekről, szolgáltatásokról információt szolgáltassunk. Ehhez pedig nélkülözhetetlen, hogy tudjuk kiket szeretnénk megszólítani és pontosan mit szeretnénk üzenni számukra. Ettől függetlenül természetesen bátran vehetjük lazára a dolgot. Minden olyan témát érinthetünk az írásainkkal, amik valamilyen módon kapcsolódnak a vállalkozásunkhoz.
Erre mindenképp figyelj!
A blog akkor működik jól, ha folyamatosan készíted a bejegyzéseket. Indulj ki magadból! Te visszatérnél olyan weboldalra, ahol az utolsó friss tartalom kb. 1 éves? Célcsoporttól függetlenül, mindenki az újdonságra, aktualitásokra vágyik. Bár kötetlen műfajról van szó, azért nem árt odafigyelni a tagolásra, akárcsak egy esszénél. A blogbejegyzésnek legyen eleje, közepe, vége. Indíts egy rövid, de tartalmas bevezetővel, majd a címhez igazodva fejtsd ki az adott témát, majd pedig zárd le pár mondattal a gondolatmenetedet. Így lesz szép kerek a mondanivaló.
Ne aggódj, ha úgy érzed, hogy nincs időd a blog írásra, hiszen külső segítséget is kérhetsz hozzá! Vannak cégek, amik foglalkoznak tartalomkészítéssel, ők vállalják, hogy minden héten megírnak egy vagy akár több bejegyzést is. Akár Te készíted őket, akár külsős szakember, egy folyamatosan frissülő bloggal sokkal nagyobb közösséghez juthatsz el.