-
Betonelemgyártó-ács
-
Kereskedelmi vezető, félpótkocsi értékesítő
-
Masszőr Hölgy kolléganőt keresek Hévízi munkahelyre.
-
Traktoros (tolólapos)
-
Shop eladó
-
Tejelő szarvasmarha telep- Műszakvezetői állás
-
gipszkartonozás, szárazépítés
-
Targonca kezelő bizonyítvánnyal
2024. 07. 23
-
Gyártástámogató hegesztőmérnök
2024. 07. 26
-
Csoportvezető | Győr
2024. 07. 25
-
Operátor / árufeltöltő
2024. 07. 27
-
Quality Control Specialist
2024. 07. 27
-
Project Coordinator
2024. 07. 27
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
![Lassan nő a fagyasztott zöldség és gyümölcs fogyasztása](https://www.edenkert.hu/megeheztel/5521/kiskep/lassan-no-a-fagyasztott-zoldseg-es-gyumolcs-fogyasztasa.jpg)
Az 1000 fő megkérdezésével elvégzett felmérés szerint a kényelmi szempontok által befolyásolt főzési szokások kedveznek a fagyasztott termékek piacának, a megkérdezettek kétharmada rendszeresen vásárolja ezeket a termékeket.
A szakemberek hozzáteszik, ugyanakkor a nyári zöldségkínálat még most is jelentősen befolyásolja a vásárlást: a vevők 37 százaléka csak a téli időszakban tartozik a fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt rendszeresen vásárlók közé. Húsz százalék azok aránya, akik maguk fagyasztják le a kertjükből vagy a piacról származó alapanyagot.
A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadók egy részének fenntartásai vannak a fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel szemben. A vevők 19 százaléka szerint a fagyasztás rontja a minőséget, 11 százalék pedig úgy véli, a termékek tartósítószert tartalmaznak, 6 százalék a növényvédő szer maradványok miatt aggódik, 17 százalék pedig mesterségesnek érzi a termékek ízét.
A magyar fogyasztók leginkább a zöldborsót, a kukoricát és a spenótot kedvelik a fagyasztott zöldségek és gyümölcsök közül. A felmérés szerint a vásárlók a magyar alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben. A reklámmal támogatott külföldi márkákat ugyanakkor jobban ismerik és kedvelik, mint a magyart.
(MTI)