-
Jogi asszisztens
-
Minőségbiztosítási munkatárs
-
Kőműves, villany szerelő, víz-gáz-fűtés szerelő, nehézgépkezelő
-
Extruderkezelő
-
Raktáros
-
Dohánybolti eladó
-
Bútorasztalos
-
Földmunkagép Szerelő / szerviztechnikus
2023. 01. 28
-
Salesforce szoftverfejlesztő (REF148I)
2023. 01. 27
-
Üzemeltető műszerész
2023. 01. 26
-
Márkabolti Értékesítő
2023. 01. 28
-
Pénztáros
2023. 01. 28
-
Swedish OR Bulgarian speaking Contact Center Representative
2023. 01. 28
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Magyarországon 4-5 kilogramm fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt fogyaszt egy lakos évente, a fogyasztás lassan növekszik a Corvinus Egyetem kutatói által készített felmérés szerint, amelynek megállapításairól a Fevita Hungary Zrt. tájékoztatta az MTI-t.
Az 1000 fő megkérdezésével elvégzett felmérés szerint a kényelmi szempontok által befolyásolt főzési szokások kedveznek a fagyasztott termékek piacának, a megkérdezettek kétharmada rendszeresen vásárolja ezeket a termékeket.
A szakemberek hozzáteszik, ugyanakkor a nyári zöldségkínálat még most is jelentősen befolyásolja a vásárlást: a vevők 37 százaléka csak a téli időszakban tartozik a fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt rendszeresen vásárlók közé. Húsz százalék azok aránya, akik maguk fagyasztják le a kertjükből vagy a piacról származó alapanyagot.
A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadók egy részének fenntartásai vannak a fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel szemben. A vevők 19 százaléka szerint a fagyasztás rontja a minőséget, 11 százalék pedig úgy véli, a termékek tartósítószert tartalmaznak, 6 százalék a növényvédő szer maradványok miatt aggódik, 17 százalék pedig mesterségesnek érzi a termékek ízét.
A magyar fogyasztók leginkább a zöldborsót, a kukoricát és a spenótot kedvelik a fagyasztott zöldségek és gyümölcsök közül. A felmérés szerint a vásárlók a magyar alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben. A reklámmal támogatott külföldi márkákat ugyanakkor jobban ismerik és kedvelik, mint a magyart.
(MTI)