-
Könyvelő asszisztens
-
Bolti eladó
-
Csemegés , hús pultos eladó , hentes
-
Műszaki mérnök, technikus
-
Takarítónő/Házvezetőnő
-
Kertigép Értékesítő
-
mérlegképes könyvelő
-
Porfestő
2024. 04. 22
-
German speaking Dispatcher / Service Coordinator @ ZaWin (Martin Engineering AG)
2024. 04. 26
-
Contact Center Ügyfélszolgálati Tanácsadó I Budapest Ix.
2024. 04. 25
-
Java fejlesztő (Német nyelvtudással) @ Profession Services
2024. 04. 26
-
Senior Software Engineer, Web @ Speechify
2024. 04. 26
-
Junior Legal Specialist @ Pronovix Hungary Kft.
2024. 04. 26
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Az 1000 fő megkérdezésével elvégzett felmérés szerint a kényelmi szempontok által befolyásolt főzési szokások kedveznek a fagyasztott termékek piacának, a megkérdezettek kétharmada rendszeresen vásárolja ezeket a termékeket.
A szakemberek hozzáteszik, ugyanakkor a nyári zöldségkínálat még most is jelentősen befolyásolja a vásárlást: a vevők 37 százaléka csak a téli időszakban tartozik a fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt rendszeresen vásárlók közé. Húsz százalék azok aránya, akik maguk fagyasztják le a kertjükből vagy a piacról származó alapanyagot.
A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadók egy részének fenntartásai vannak a fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel szemben. A vevők 19 százaléka szerint a fagyasztás rontja a minőséget, 11 százalék pedig úgy véli, a termékek tartósítószert tartalmaznak, 6 százalék a növényvédő szer maradványok miatt aggódik, 17 százalék pedig mesterségesnek érzi a termékek ízét.
A magyar fogyasztók leginkább a zöldborsót, a kukoricát és a spenótot kedvelik a fagyasztott zöldségek és gyümölcsök közül. A felmérés szerint a vásárlók a magyar alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben. A reklámmal támogatott külföldi márkákat ugyanakkor jobban ismerik és kedvelik, mint a magyart.
(MTI)