-
Autószerelő
-
Értékesítési menedzser - Állásportál.hu
-
Személy- és vagyonőr
-
Camponába női eladót keresünk
-
Főpincér
-
ÁLTALÁNOS ASSZISZTENSI pozíció
-
Fogászati asszisztens
-
Sourcing Manager – Corporate Services
2023. 10. 04
-
Raktáros | Alsómocsolád
2023. 10. 03
-
Forgácsoló gépbeállító
2023. 10. 04
-
Gépbeállító (12 órás munkarend) - Tatabánya
2023. 10. 04
-
Termelési technikus - Tatabánya
2023. 10. 04
-
Könyvelő gyakornok
2023. 10. 04
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Magyarországon 4-5 kilogramm fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt fogyaszt egy lakos évente, a fogyasztás lassan növekszik a Corvinus Egyetem kutatói által készített felmérés szerint, amelynek megállapításairól a Fevita Hungary Zrt. tájékoztatta az MTI-t.
Az 1000 fő megkérdezésével elvégzett felmérés szerint a kényelmi szempontok által befolyásolt főzési szokások kedveznek a fagyasztott termékek piacának, a megkérdezettek kétharmada rendszeresen vásárolja ezeket a termékeket.
A szakemberek hozzáteszik, ugyanakkor a nyári zöldségkínálat még most is jelentősen befolyásolja a vásárlást: a vevők 37 százaléka csak a téli időszakban tartozik a fagyasztott zöldséget és gyümölcsöt rendszeresen vásárlók közé. Húsz százalék azok aránya, akik maguk fagyasztják le a kertjükből vagy a piacról származó alapanyagot.
A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadók egy részének fenntartásai vannak a fagyasztott zöldségekkel, gyümölcsökkel szemben. A vevők 19 százaléka szerint a fagyasztás rontja a minőséget, 11 százalék pedig úgy véli, a termékek tartósítószert tartalmaznak, 6 százalék a növényvédő szer maradványok miatt aggódik, 17 százalék pedig mesterségesnek érzi a termékek ízét.
A magyar fogyasztók leginkább a zöldborsót, a kukoricát és a spenótot kedvelik a fagyasztott zöldségek és gyümölcsök közül. A felmérés szerint a vásárlók a magyar alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben. A reklámmal támogatott külföldi márkákat ugyanakkor jobban ismerik és kedvelik, mint a magyart.
(MTI)