-
Shop eladó
-
közjegyzőhelyettes
-
recepciós asszisztens magán egészségügyi intézményben
-
Traktoros (tolólapos)
-
Segédmunkás, kőműves
-
Szervezetfejlesztő talent
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Targonca kezelő bizonyítvánnyal
2024. 07. 23
-
Gyártás előkészítő mérnök
2024. 07. 27
-
Csoportvezető | Győr
2024. 07. 25
-
Targoncás
2024. 07. 27
-
Számviteli ügyintéző-kontroller
2024. 07. 27
-
Raktáros / targoncás
2024. 07. 27
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
![Megújul a Bormarketing Bizottság](https://www.edenkert.hu/borteszt-es-kostolo/4362/kiskep/megujul-a-bormarketing-bizottsag.jpg)
Az elmúlt időszakban a bormarketing programok kidolgozása és végrehajtása megtorpant, a szakmai szervezetek közötti nézeteltérések egyre súlyosabbá váltak. A döntés előkészítésben részt vevő, javaslattevő Bormarketing Bizottság és a végrehajtásért felelős Agrármarketing Centrum /AMC/ között az együttműködés nem működött eredményesen.
Nyilvánvaló, hogy a támogatások rendszere felülvizsgáltra szorult.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter ezért kezdeményezte a hatályos rendelet módosítását, melynek eredményeként egy új felépítésű Bormarketing Bizottság jön létre. A tagokat a jövőben a miniszter nevezi ki borász- és marketing szakemberek közül.
A tárcavezető döntésével az állam fokozott felelősséget vállal a források hatékony felhasználásáért.
![szl szl](http://www.edenkert.hu/borteszt-es-kostolo/megujul-a-bormarketing-bizottsag/4362/szl/szl.jpg)
A rendeletmódosítás értelmében átalakul az AMC és a Bormarketing Bizottság együttműködése is. A testület munkájában ezen túl részt vesz az AMC egy tagja is, aki a titkári teendőket látja el. Így az Agrármarketing Centrum nemcsak a végrehajtásért felel, hanem a döntéshozatalban, a javaslatok előkészítésében is szerepet vállal, így a két szervezett közötti együttműködés a jövőben hatékonyabbá válhat.
A tárca azt szeretné, hogy az egyértelmű felelősségi viszonyok megteremtésével a bortermelők érzékeljék a kötelezően befizetett járulékuk sikeres hasznosulását.
A minisztérium célja, hogy felgyorsítsa a bormarketing források eredményes felhasználását, a magyar bor piaci pozícióinak megerősítését.
A rendelet november 22-től hatályos.