Keresett kifejezés: “”

Cikkek (7326)

5276. Hogyan legyen mindig tele az értékesítési tölcséred?

Az értékesítési tölcsér az online marketing egyik szemléletes metaforája. Azt szimbolizálja, hogy az értékesítési folyamat előrehaladtával egyre kevesebb ember jut tovább. Ezt a szimbolikát sokféleképpen használják, például ha tudjuk az átlagos lemorzsolódás mértékét és azt, hogy hány embert szeretnénk, hogy megmaradjon a végén, akkor meg lehet mondani, hogy hány embert kell a “tölcsérbe beönteni”. Ebben a cikkben arra gyűjtöttünk össze néhány ötletet, hogyan lehet a tölcsér folyamatos utánpótlását biztosítani.

5278. Paradicsom: zöldség vagy gyümölcs?

A köznyelvben gyümölcsnek nevezzük a növények édes és húsos termését, viszont mi van azokkal a zöldségekkel, melyeknek a termését fogyasztjuk. Azok zöldségek vagy gyümölcsök?