-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Kertigép Értékesítő
-
fogászati szakasszisztens
-
Takarító
-
VILLAMOSIPARI TECHNIKUS - IPARI VILLANYSZERELŐ – VEZÉRLÉS TECHNIKUS
-
Nemzetközi gépjárműezető állás
-
Árúterítő, gépkocsivezető
-
Tengeri telepítési technikus szakember
2024. 04. 17
-
Engineering Molding Manager
2024. 04. 19
-
Mercedes-Benz Személygépjármű Értékesítési Tanácsadó
2024. 04. 18
-
Gépkezelő kisegítő - Szombathely
2024. 04. 19
-
Szerelő - Szombathely
2024. 04. 19
-
Gépkezelő (Debrecen)
2024. 04. 18
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Október elejétől az utcán, a sajtóban és számos boltban igyekeznek felhívni a figyelmet a rendszeres zöldség-gyümölcs fogyasztás jótékony hatásaira.
Egyen naponta 3x3-féle zöldséget és gyümölcsöt az egészségért
A SPAR, az AMC (Agrármarketing Centrum) és a FruitVeb 2008 őszén közös programot indít, amely a fogyasztói tudatosság növelésével és az ismeretek bővítésével próbálja rábeszélni a vásárlókat a friss gyümölcs- és zöldségfogyasztásra.
A boltokban hirdetések, információs füzetek és brosúrák igyekeznek kielégíteni a vásárlók információéhségét, miközben a szervezők gyümölcs-zöldségkóstoltatásokkal próbálják bizonyítani, hogy nemcsak egészségesek, de finomak is ezek a termékek. A kampány arcával, Novák Henivel és a kezében levő gyümölcsöskosárral októbertől összefuthatunk az utcán, a metrón és a TV-ben is. De miért is együnk több zöldséget és gyümölcsöt?
Túlságosan kevés friss zöldséget és gyümölcsöt fogyasztunk
A 80-as évekhez képest évente 20 kilóval kevesebb zöldséget és gyümölcsöt majszolunk el, és ezzel a naponta 400 grammos - az egészségmegőrzés szempontjából ajánlott - minimális érték [vote:952556572]alá esett fogyasztásunk.
A Naponta 3x3 program célja, hogy a fogyasztást a napi 400 grammról 600 grammra emelje, ami nem csak életminőségünk javulását célozza meg, hanem a jelenleg ingó lábakon álló zöldség-gyümölcs ágazat fejlődését is. A célok eléréséhez elengedhetetlen a kampány "Itthonról-otthonra" üzenetének hangsúlyozása, amely arra buzdítja a fogyasztót, hogy a hazai kertészeti termékeket keresse és vásárolja.
Ott jártunk azon a sajtótájékoztatón, ahol mindezt maguk a szervezők mesélték el. Videót is hoztunk azoknak, akik lemaradtak róla:
(A videó lejátszásához gyors internetkapcsolat és friss flash-lejátszó szükséges. Kapcsold be a hangszórókat, vidd a kurzort a fenti képernyő fölé és kattints a megjelenő lejátszás-gombra. Dőlj hátra - mozi van!)
Kapcsolódó honlapok:
A videót a LIONS Média készítette.